Informasjon til de som er ny

Velkomne som barnehageforelder i barnehagen vår!

Dei første dagane i tilvenninga er viktige.

Me tenkjer barn og foreldre treng kring ei veke for å bli godt kjend i barnehagen.

Den første dag skal ein av foreldra vera saman med barnet på besøk eit par timar. På dag to og tre er barn og foreldre saman heile barnehagedagen. Dette for å gjere barnet kjent med dei ulike rutinane i saman med ein trygg vaksen. Foreldra steller barnet på badet, sitter med barnet i måltidet, legger barnet når det skal sove og tar det opp igjen når kvilen er over. Personalet er i kontakt for å bygge ein relasjon med barnet når det er saman med ein trygg vaksen. Etter kvart som ein kjenner eg trygg kan personalet ta over oppgåvene for foreldra, samstundes som foreldra er tilstade. På dag fire kan foreldra vera saman med barnet ei lita stund, føre ein seier tydleg "hade". Denne dagen ønskjer me at foreldra er tilgjengelege i nærleiken om det skulle vera noko. Dag fem brukar me god tid i levering, seier tydleg «hade», for så at foreldra kan vera vekke eit par timar. Dette er eit generelt utgangspunkt me brukar, me gjere tilpassingar individuelt til kvart enkelt barn, og me har tett dialog heile vegen.

Barna er ulike og tilvenninga kan vera svært ulik. Nokre er svært lei seg i starten og brukar tid på å bli trygge, og andre kjenner på det etter ei tid at dette vart trist. Det er faste vaksne på gruppa som tar i mot, og er saman med barnet og foreldra gjennom tilvenninga.

I barnehagen har me tre måltid om dagen, de treng ikkje ha niste med. Frukosten startar kring kl. 8:15 nede hos dei små, oppe kring kl. 7:45. Barna et når dei kjem, om de ønskjer frukost her må de vera i barnehagen før kl.8:45. Frukosten er ferdig kl. 08:45. Lunsj et me kl. 11:00 nede og kl.11:30 oppe. Ein dag i veka lagar kokken varm middag, elles et me supper, graut og brødmat med variert pålegg. Må barnet ha spesialmat så snakkar de med personalet. Frukt, litt brød/knekkebrød et me kl 14:00.

Om barnet skal kvila i barnehagen må de ha eigen vogn med. Me har vognrom inne, der den kan stå oppbevart. Alle barna søv ute i barnehagen, så barnet treng vintersovepose og tepper liggande. Barnet må også har varme soveklede. Det står alltid ein vaksen saman med barna når dei ligg ute.

Alle barna har kvar sin garderobeplass, her står ei korg til bytekler. I bytekorga må de ha klede liggjande etter kva årstid me er i. Eit godt utgangspunkt er to sett av bodyar, strømpebukse, genser, bukser, sokkar, (også ullsokkar) og truser. Det er godt med to sett vottar og hua, sidan det ofte blir vått når me er ute. På vinterhalvåret anbefaler me alltid ull innerst. Barna må alltid ha kler etter både årstid og vær. Regnkler må barnet ha,-  og me ønskjer helst utan fleece for dei store barna då me ser dei brukar lang tid på å tørka. Støvlar og vintersko må tilpassa barna og været. Eit godt skotips er å kjøpa Dock Boots, dei toler vestlandsværet supert, dei har god såle og held på varmen.

Ei viktige oppgåva er å merka alle klede! Me har kontroll på mykje, men dette kan bli vanskeleg for dagens heltar. Hjelp oss på veg! Ting med namn dukkar opp igjen.

Om de lurar på noko ta kontakt med oss, de når oss på telefon 53 40 24 30

Velkommen til oss, me gledar oss til å ta del i ditt barnet sitt liv, og lykke til med den nye kvardagen!